Tuesday, February 19, 2008

Testimonial Hangat!!


Assalamualaikum

Saya Nor Zalilah Abdullah atau lebey dikenali sebagai Nazha di alam cyber..merupakan pengguna Jus Diet Mate 5.Baru sebulan mencuba JDM5,apa yang saya dapat lihat,penurunan berat badan saya tidak mendadak,hanya 5.5kg selama sebulan.mungkin kerana sy amik 1 peket sehari saja seperti yg DR ROZMEY syorkan.Itupun 4hari lupa nak minum JDM5 kerana kesibukan kerja.Apa yg saya perasan,perubahan ketara adalah penurunan bahagian muka saya dulu..huhuhu.. tak tau la kenapa. Masih berusaha utk menurunkan dan mencapai berat badan yang ideal,jadi disini sy menempek pic muka aje dulu sbb pic badan mmg belum nmpak perbezaan yg ketara lagi.Pada anda yang diluar sana,yang kontek saya masih ragu-ragu nak mencuba Jus Diet Mate 5 ini,saya syorkan mencuba trial pek kami- dan saya merupakan Pengedar Sah Herba Prima Marketing untuk Produk Jus Diet Mate 5

4 comments:

Anonymous said...

Eh! Betul le... Nampak susut sikit muka awak tu! Tahniah... Kalu tang perut ada kesan tak... huhuhu

NazhaSecret said...

hi masterzen..ye ke nmpak susut..huhu..diri sendiri mmg tk perasan st..tang perut tu kena rajin sapu losyen..sy guna losyen pati halia..huhuhu

Anonymous said...

hi......i dah gunakan sekotak pun. Berat i adalh 90kg...tapi lepas sekotak habis berat i masih kekal dgn 90kg jgk..kenapa mcm ni?
pls help me. email me at izansyed@gmail.com

NazhaSecret said...

ok dh emaila pada izan..moga dpt capai berat yg diidamkan