Sunday, January 20, 2008

LATEST TESTIMONI

LATEST TESTIMONIAL FROM JDM5 USERS

shida_suliana:

"sy gan adik dh minum JDM5. Mula2 minum x dpt trima gak... x biasa katakn... skrg nie x sabar mnunggu berat ideal kami...

sy / adik
berat sblum ambik JDM5 : 98kg / 103kg
minum JDM5 (5 ari) : 95kg / 100kg

yg penting gak kena jaga pmakanan seharian...."



Pagi tadi sorang customer call buat lapuran :

"10 peket - turun 4.5 kg
Dia jaga makan ...

Baju time kawin 4 tahun lepas...dulu buat hiasan .
Pagi tadi try dah boleh pakai..dulu jangan
harap nak kancing !!!"



tiey:

"Tiey nak bagi testimoni sendiri sebagai pengguna Jus Diet Mate 5

Isnin lepas Tiey start ambik JDM5 nih...
Hari pertama dan kedua ambik memang macam takde rasa sangat kesan "tak lapar" tu. Tapi sebab sebelum ambik Jus tu pon tiey dalam proses diet, dah biasa tahan lapar. so takde la rasa lapar sangat. Yang penting dia tahan selera makan kita. Walaupon ada lapar sikit2.. tapi tak rasa nak makan pon.

Bila dah masuk hari ketiga dan seterusnya.. dah takde rasa lapar dah. Makan roti pagi 2 keping pon boleh tahan sampai ke malam. Kadang2 malam tu makan jugak nasi.. bukan sebab lapar.. tapi sambil dok melayan karenah anak dan suami, tersesat jugak sesuap dua ke mulut. Tu pon rasa macam kenyang semacam jer.

So setelah seminggu tiey ambik jus ni.. alhamdulillah berat tiey turun tepat 2 kg seperti yang tiey aimkan. Tiey tak kontrol sangat kuantiti kalori yang di ambil. So kalau boleh kontrol betul2 ambil 1000kalori setiap hari memang boleh turun lebih dari 2kg. Kenapa? Sebab tenaga yang diperlukan oleh badan kita akan diambil dari makanan yang kita ambil hari tu. Dan yang selebihnya akan diambil dari lemak2 yang terkumpul dalam badan kita.

Huh... panjang lebar bercerita pagi ni... "



NAOMIE2703:

"saya pun turun 2 kg....org tak percaya pulak..

malas nak cakap kalau diaorg tak try sendiri kan kak tiey"

No comments: